Meille on hyvin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tilaamiisi tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus.
PALAUTUSOIKEUS
Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palauttaminen on maksutonta. Varmistaaksesi sujuvan palautusprosessin ilmoitathan palautuksesta etukäteen sähköpostilla info@electricmarine.fi
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien ohjeiden, luetteloiden ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit.
Sinetöidyt pakkaukset tulee palauttaa alkuperäispakkauksissaan ja palautettavan tuotteen sinetin tulee olla ehjä. Jos palautat esimerkiksi akkuja, käytä alkuperäistä kuljetuspakkausta, jossa on kuljetukseen vaadittavat varoitusmerkinnät.
Palautusoikeus ei koske asiakkaan toiveen mukaan valmistettuja tai muunneltuja tuotteita. Elektroniikka ja sinetöityjen pakkausten osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.
Käsittelethän palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta, käsitellyt sitä huolimattomasti tai tuote on pesty ennen palautusta, vastaat tuotteen arvon alentumisesta enintään tuotteen täyteen arvoon saakka.
Palautusohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Vastaat myös tällöin palautuksen aiheuttamista toimituskuluista. Olethan yhteydessä Mercador Oy:n asiakaspalveluun, jos palauttamisesta ilmenee kysyttävää. asiakaspalvelu@mercador.fi
PALAUTUSOHJEET
1.Tarkista verkkokaupan tilausvahvistuksesta tai lähetyksen mukana saamastasi lähetteestä myyjän yhteystiedot. Mercador Oy:n verkkokaupasta electricmarine.fi ostetut tuotteet palautetaan Mercador Oy:n toimipisteeseen
Osoite: Mercador Oy, Noronkierto 2A 05810 Hyvinkää
2. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se lähetyksen mukaan. Jos palautuslomake on kadonnut tai puuttuu, voit tulostaa tyhjän lomakkeen tästä.
3. Ota yhteyttä Mercador Oy:n asiakaspalveluun asiakaspalvelu@mercador.fi josta saat kuljetusliikkeen palautuskoodin. Vie palautus kuljetusliikkeen noutopisteeseen. Pyydä kuitti lähetyksellesi ja säilytä sitä vähintään 3 kuukautta.
Jos alkuperäistä kuljetuspakkausta ei ole, voit käyttää mitä tahansa kuljetuksen kestävää pakkausta.
VIRHEELLISET TUOTTEET
Jos olet saanut Mercadorilta viallisen tai väärän tuotteen, palauta tuote ohjeiden mukaisesti. Kirjoita lisäksi palautusilmoituksen Lisätietoja-sarakkeeseen, miten vika tuotteessa ilmenee ja haluatko ehjän/oikean tuotteen tilalle. Kun kyseessä on viallinen tai väärä tuote, maksamme uuden vastaavan tuotteen lähetyskulut.
Mikäli tuotetta ei ole enää saatavilla, tai et halua ehjää tuotetta rikki mennen tilalle, hyvitetään ostoksesi alkuperäisellä maksutavalla.
MAKSUSUORITUKSEN PALAUTUS
Hyvitämme palauttamasi tuotteet 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi tai olet osoittanut lähettäneesi tuotteet takaisin. Hyvitys maksetaan samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi.
Jos palautat koko tilauksen, hyvitämme myös tilauksen perustoimitusmaksun. Palauta myös mahdolliset kaupanpäällistuotteet toimitusmaksuhyvityksen saadaksesi. Emme palauta kotiinkuljetuksesta tai pikatoimituksesta perittyä maksua tai toimitettuihin tuotteisiin mahdollisesti liittyvien asennustöiden kuluja. Jos palautat tuotteen, joka on ollut edellytyksenä tilauksessa saadulle edulle, mitätöityy saatu etu ja hyvitettävästä summasta vähennetään edun määrä.
Maksukorttiveloitukset palautetaan samalle maksukortille, jolla tilaus maksettiin.
Jos olet maksanut tilauksen verkkopankissa ja palautat tuotteita, sinulle saatetaan lähettää sähköpostitse linkki järjestelmään, jonne voit syöttää tilinumerosi maksunpalautusta varten.
Jos valitsit maksutavaksi laskun ja haluat palauttaa osan tuotteista, vähennä palauttamiesi tuotteiden hinta lähetystä koskevan laskun loppusummasta. Palauttaessasi vain osan tilauksen tuotteista sinun tulee kuitenkin maksaa toimitusmaksut. Mikäli palautat koko lähetyksen, voit hävittää tilaukseen liittyvän laskun huomioiden kuitenkin, että sinun tulee maksaa mahdollinen kotiinkuljetus- ja pikatoimitusmaksu.